V,ancouver

人生如琴!
生活有音,只要善于用正确的态度,
良好的心境去调节好每一个音符弹奏好每一个音节,
人生之歌必然优雅动听,
流畅舒心~

Who Will I Run To - Kiley Dean

________Mr ╮:

歌曲〃我将奔向谁

艺术家〃Kiley Dean

曲风〃伤感,抒情,Dance-Pop, Urban

专辑〃Who Will I Run To/Kiss Me Like That



即便我倾尽所有,

你还是不愿意回到我的身边 你身旁已经有了他 而我又将投向谁。

以后不再奢求刻骨铭心轰轰烈烈的爱情,

因为我心里很清楚, 

以后不会再像爱你一样去爱别人。

每个人心里都有那么一段遗憾的感情,

然而那些人与事都已成为过往与回忆,而我们要做的是抬起头一直走,

勇敢的走下去!






作曲 : Mason, Mischke
You were the one who I could tell
曾是你
my deepest fears
那个我可以向他尽诉内心恐惧的人
And you were the one who always wiped
曾是你
away my tears
那个总是为我拭去眼泪的人
When he hurt me
当他伤害了我的时候

you were my prince
你就变成了我的王子
sent straight from above
从天而降
Like a fool I never saw
像个傻瓜一样
you were falling in love
你爱上了我
So now I've lost everything
现在我失去了所有
Casue now you say you're gone forever more
因为你告诉我你要永远的走开
So who will I
那么我要投奔谁呢
Who will I run to
我要投奔谁呢
Who will I turn to
我要依靠谁
Now that you left me behind
现在你离我而去
Who will dry my tears
当我哭泣的时候
When I cry
谁来替我擦干眼泪
Who will I run to
我要投奔谁呢
and who will I turn to
我要依靠谁
Now that you're not here
你已不在我身边了
in my life
不在我的生命之中
You were the one I took for granted
你这么多年
All those years
让我认为一切皆为理所当然
Oohooohoh

And you were the one
曾是你
I should of known
我应该早就知道
it was so clear
因为一切早已如此清晰
How could I be so blind not to see
怎么可能我会如此视而不见
whats before my eyes
在我眼前清晰可见的一切
I'll get you back here with me
我要你回到我身边
if it takes the rest of my life
即使要耗费我的余生
Cause I would do anything
因为我愿倾尽所有
Cause I want you back forever more
因为我要你永远的回到我身边
Who will I run too
我要投奔谁呢
Who will I turn to
我要依靠谁
Now that you left me behind
现在你离我而去
Who will dry my tears when I cry
当我哭泣的时候谁来替我擦干眼泪
Who will I run to
我要投奔谁呢
Who will I turn to
我要依靠谁
Now that you're not here
你已不在我身边了
In my life
不在我的生命之中
I would gladly turn and cross the
我会很愉快的
deep blue sea
穿过深蓝色的大海
If I could know that I would have
若我预料到这些
you here with me
我会让你陪伴在我身边
I realize that I was blind but now I finally see
我知道我曾经如此盲目 如今我终于明白
I need you back here in my life
我需要你重新出现在我的生命中
Oh baby can't you see
哦 宝贝 你难道不明白
Who will I run to
我要投奔谁呢
Who will I turn to
我要依靠谁
Now that you left me behind
现在你离我而去
who will dry my tears when I cry
当我哭泣的时候谁来替我擦干眼泪
Who will I run to
我要投奔谁呢
who will I turn to
我要依靠谁
now that you're not here
你已不在我身边了
in my life
不在我的生命之中
Who will be there for me
谁会陪伴在我身边
who's gonna rescue me
谁会来救赎我受伤的心
who's gonna share my dreams
谁会与我共享彼此的梦想
who's gonna mend this broken heart
谁会来让我这颗破碎的心愈合











评论
热度(19)

© V,ancouver | Powered by LOFTER